AVDIO REVIJE

avdio-sem so premaknjene tudi vse stare teme

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Sr Jan 03, 2007 4:08 pm

Že pred desetimi leti mi je Paul govoril, da bo imel svojo hi-fi revijo. No, kaže, da mu je končno uspelo uresničiti svoje življenjske sanje...Veseli me, da je Martin tudi zraven.
Marko Puš
 

OdgovorNapisal/-a fotr » Če Jan 04, 2007 12:10 am

BTW ali je kdo od vas že naročil revijo? Cena je kar zajetna, 65 funtov.
fotr
mod
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Pe Feb 18, 2005 10:37 am
Kraj: Škrilje vas nad Igom

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Če Jan 04, 2007 8:45 am

Ne še, toda je brez reklam.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Pe Jan 05, 2007 1:30 pm

Današnja priloga DELA- Vikend ima članek o najdražjih HIFI aparaturah.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

OdgovorNapisal/-a peter » Pe Jan 05, 2007 3:44 pm

Včeraj je prispela omenjena revija v moj poštni predal.
Prvi vtis o reviji je dober.

Peter
peter
peter
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 8:02 am

OdgovorNapisal/-a fotr » Pe Jan 05, 2007 8:26 pm

Kaj je prvi vtis, ali da ne pušča barve in so slike vsaj kolikor toliko vidne, ali, da je vsebina OK, oziroma dobra?
Napiši kaj kakšen je kaj stil pisanja. Poljuden, razumljiv ali zapleten in morda tudi težej razumljiv povprečnemu znanju angleščine.
Hvala vnaprej
fotr
mod
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Pe Feb 18, 2005 10:37 am
Kraj: Škrilje vas nad Igom

HI-FI CRITIC

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Sr Mar 14, 2007 6:51 pm

[quote="administrator"]V Vel. Britaniji je izšla prva avdio številka novega dvomesečnika HIFI CRITIC, ki naj bi bila brez reklam:

[url]http://www.hificritic.com/[/url]

Revija je popestritev, saj je precej bolj direktna kot "komercialne" revije in brez prevelikega ovinkarjenja pove, katera komponenta je boljša ali slabša in zakaj. Veliko je skupnskih testov (ojačevalci, zvočniki, kabli...). Veseli me tudi, da je neposredna medsebojna primerjava dveh (ali več) konkurenčnih komponent spet postal ocenjevalski standard. Znameniti numerični sistem ocenjevanja kakovosti komponent, ki ga je Martin Colloms uvedel že pred davnimi leti, doživlja drugo pomlad. Meni je bil vedno zelo všeč, čeprav je neredko povzročal odpor in nasprotovanja nekaterih bralcev in dela tedanjega tiska.

Glasbeni del je bolj skromen, vendar se bo s časom gotovo okrepil. Revija je barvna, ima 52 strani in je popolnoma brez reklam. Tisk in dizajn sta zelo solidna, poleg Martina Collomsa in Paula Messengerja pa sodeluje še nekaj drugih znanih angleških imen, kot so na primer Alvin Gold, Barry Fox, Chris Bryant in Christopher Breunig, tako kot skoraj vse Hi-Fi revije pa tudi ta ne more čisto brez Kena Kesslerja.

Seveda "neodvisnost" nekaj stane, zato je naročnina relativno visoka.

Čestitke obema ustanoviteljema za pogum, ki ga je treba podpreti tudi z dejanji - naročnino. Mojo že imajo.
Marko Puš
 

HIFICRITIC

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » So Mar 17, 2007 5:23 pm

Takšen pa je izgled...

Slika

Slika
Marko Puš
 

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » So Mar 17, 2007 6:59 pm

Takole...

Slika
Marko Puš
 

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » So Mar 31, 2007 7:12 pm

Uvodnik v zadnji št. revije HIFI +:

This Months Editorial (Issue 50, March 2007)

It always amazes me that something as pivotal to hi-fi culture as the product review can be so widely (and wantonly) misunderstood. Manufacturers want their products to receive good reviews, readers only seem interested in reading good reviews (apart from the passing distraction of a little bloodletting as some poor unfortunate is ritually slaughtered). Yet no one seems to stop and consider just what constitutes a “good” review. Instead, the natural assumption seems to be that anything that doesn’t embrace the phrases “redefines the state of the art”, “it scored 140 on my normal 100 point scale” or “sell your Granny to buy one” is not a “good” review. The problem is that too much audio journalism consists of the same old tired clichés and hyperbole. Which might sound hypocritical coming from someone who gushed all over a pair of £60K speakers an issue or so ago. But my defence lies in the definition of the term “good”. You see, I don’t translate it as “uncritical” or “intemperately enthusiastic”. If forced to define the term in the context of audio reviews I think I’d choose “useful”. I think reviews should explain what a product does, how it does it and just as importantly, what it doesn’t do. It’s not enough to simply say a product sounds great. Describe why it sounds great and what effect it has on your musical reproduction and you are starting to get somewhere. Discuss the sort of space, care or system the product demands to work at its best and you are really making ground. Get as far as what job the product does and who it’s going to do it for and that’s pay-dirt. And that’s because all that information is actually useful when it comes to appreciating the product and deciding whether or not you should short list it for audition. It’s also useful to manufacturers and dealers, because it delivers feedback on the product, places it in context and (hopefully) acts as a first pass filter on potential customers. Very occasionally, you can even extrapolate general conclusions about audio as whole – which is where £60K speakers come in. Now that’s a good review!

A few years back someone said to me, “You know, the problem with your reviews is that they just aren’t quotable!” It remains one of my proudest moments. There are no simple answers or silver bullets in hi-fi. If we pretend there are then we are being fools to ourselves.



Roy Gregory
Editor hi-fi+ magazine

PS:
Še bolj pa je zanimiv njegov članek o tem , zakaj je boljše če imajo revije ali web strani reklame v primerjavi s tistimi, ki se hvalijo, da jih nimajo in naj bi bili njihovi testi objektivnejši. Enostaven odgovor- če so reklame, se ve kdo plača in ena reklama zajema mogoče le 1-2 % celotnega zneska. Pri tistih, kjer ni reklam, pa ne veš kdo stoji zadaj.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

OdgovorNapisal/-a fotr » Pe Maj 11, 2007 10:11 am

Saj ne paše sem, ampak danes je v prilogi dela, imenovani Kult, prijeten članek o HiFiju izpod tipkovnice Andreja Krbavčiča.
To je tisti gospod, ki je menda od Igorja kupil Atmasphere špa še kaj, na klub pa se je tu pa tam pripeljal s testnim hibridom toyote.
Sicer je gospod vrhunski strokovnjak za stara vozila
Lep vikend
fotr
mod
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Pe Feb 18, 2005 10:37 am
Kraj: Škrilje vas nad Igom

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Pe Maj 11, 2007 10:31 am

Delo -str 24: Nisem siguren ali opisuje audiomane ali audioholike.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

OdgovorNapisal/-a fotr » Pe Maj 11, 2007 10:45 am

če zgornje vprašanje ni enostavno odgovorljivo, je pa gotovo, da so zajeti trgofili .
fotr
mod
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Pe Feb 18, 2005 10:37 am
Kraj: Škrilje vas nad Igom

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Sr Maj 16, 2007 10:05 am

[quote="Marko Puš"]Takole...

Slika


Nova številka je že v prodaji....
Marko Puš
 
Na vrh

HIFI CRITIC

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Pe Maj 18, 2007 10:53 am

V tretji številki HIFI CRITIC so zelo zanimivi članki o dinamični impotentnosti modernih posnetkov popularne glasbe, pa o tem, kako se v modernem času "delajo" posnetki "živh koncertov", vedno več je pronicljivih glasbenih kritik, podrobno je obdelana BBC-jeva zvočniška ikona in nekateri njeni nasledniki, objavljen pa je tudi tretji del Collomsove "sage" o kablih - tokrat so na vrsti povezovalni. Objavljeno je tudi zanimivo pismo bralca s konkretnimi predlogi in tako je revija (s testi, ki jih nisem omenil) več kot dobrodošla popestritev v trenutni ponudbi tovrstnih tiskovin.
Marko Puš
 

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na HIFI 2005-2013

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov