Komentarji o prispevkih na drugih forumih

avdio-sem so premaknjene tudi vse stare teme

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Ne Okt 28, 2012 10:34 am

Komentar k komentarjem ( ali so to le obelodanjene audio frustracije) nekaterih obiskovalcev audio sejmov v primerjavi z drugimi sejmi: npr. AK o MMS 2012 : nekateri obiskovalci( in celo tudi neobiskovalci) resnično ne razumejo zakaj naj bi sejem sploh bil. Ali jim je preslab zvok, ali so aparature predrage, ali je premalo razstavljalcev , ali so premajhne sobe, ali so prepolne sobe, ali glasba ni po okusu, ali je prenaglas .......... Pa saj ta sejem ni v tekmovanju zvoka, kot ga imajo morda avtohifisti. Pač naj drugo leto ne gredo in naj prišparajo tistih nekaj evrov, če jim je prireditev tako brez veze.

Večina obiskovalcev itak ne kupuje drage razstavljene aparature ( HIENDA), katere nekateri( ki si jih itak ne morejo privoščiti in je to njihov edini stik z vrhunskimi aparaturami) seveda obvezno skritizirajo.

Seveda ne govorim o kritikah zvoka po sobah ali ko se piše o boljšem in slabšem zvoku po sobah- s tem ni čisto nič narobe. Toda razni komentarji na superiornist nekaterih proti drugim ali pa naj se sami organiziramo, ................. ja, te skoraj zagrabi da ne bi več razstavljal.

K sreči je večina obiskovalcev približno zadovoljna, vedo zakaj obiščejo audio sejem in se vsako leto vračajo, že vedno zakaj. In zaradi njih se vsako leto udeležujem sejma.
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Sr Nov 28, 2012 7:31 am

Ko sem na AK prebiral poste o MMS 2012 sejmu, so nekateri kritizirali marsikaj( akustika sob, premalo sob, premajhne sobe, gužva, izbor glasbe,....... mnogo se jih je našlo). In v mojem prejšnjem postu sem to že komentiral.

Sedaj berem komentarje na 2. stereo HIFI galerijo( vsako avdiofilsko srečanje pozdravljam!) in je zanimivo kako so vsi( mislim, da razen ene izjeme) prireditev hvalili, kako je bilo fino in prijetno. Skratka nobenih zelo kritičnih pripomb. Kaj je temu vzrok se vprašam? Upam, da ni bil tipični slovenski: zastonj je bilo, pa še dobre koktejle so "talali" in tega se ne kritizira ali pa se "resni kritiki" tega niso udeležili.
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Ne Dec 09, 2012 6:41 pm

AK forumi: debate o ročicah so zelo zanimive, toda nekateri še vedno ne razumejo, da pravi zračni ležaj je najbolj togi ležaj, kar jih sploh je in se uporablja za najbolj precizne obdelovalne stroje na svetu- imajo najvišjo togost in najmanj vibracij!!! Na žalost nekateri mešajo prave zračne ležaje z kvazi zračnimi " lebdečimi ležaji", ki jih poganjajo akvarijske pumpe.... Ja in vse ročice s takimi ležaji se premikajo brez trenja, a ko na njih začno delovati zunanje sile , potem se dinamični pogoji spremenijo...............
Npr. pri Kuzma Air Line zračni tangencialni ročici zunanja sila 20 kg še vedno omogoča, da se navkljub le 5 mikronski reži ročica premika brez dotika in skoraj brez trenja- se pravi center ležaja se manj premakne iz osnovne pozicije- malce pomislite 20 kg obrementive!!!!! Skoraj vsi ležaji ročic imajo večji premik kot 5 mikronov ob takšni obremenitvi!
Pa še malce razmislite o tem in o uporabi raznih laksov in magnetov- ki se obnašajo kot vzmeti brez trenja. Ročica težko obdrži t.i. ničelno pozicijo glede na iglo oz motor odjemne doze ob 100 gr obremenitvi.
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Sr Dec 12, 2012 12:54 pm

Ak- debata o vintage komponentah- moram priznati, da kar metati vse v isti koš- da danesa ni napredka,...... v angl. bi fonetično temu rekli RUBIŠ.
No, s tem komentarjem tam se kar strinjam:

Krokar:
Moje skromno mišlenje je, da hi-fi oprema ni kaka violina, ki jo je mojster pred 500 leti znal narediti v vrhunski kakovosti in s specifičnim zvokom!
Kot starinski avti imajo tudi vintage aparati nek poseben čar, a bi jim bilo napačno pripisovati zmogljivosti kot jih imajo vrhunske sodobne komponente.
Drugo seveda je, da se da (so seveda izjeme!) dobiti nekdanje vrhunske komponente za relativno majhen del nekdanje cene in če tako kupljen aparat potem primerjamo z novim iste vrednosti, se sploh ne bo odrezal slabo. Moramo pa stvari postaviti na isti imenovalec!
Za mali denar sestaviti vintage hi-fi verigo, ki bo zvenela podobno eni dobri sodobni, je praktično nemogoče.
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Po Dec 24, 2012 8:27 am

Vsem želim vesele Božične praznike in Srečno novo leto 2013.
Franc
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Ne Feb 03, 2013 10:46 am

Kratek in dober nasvet na AK:

"Prišel sem do ugotovitve, da mora najprej sistem zaigrati s standardnimi kabli. To je istočasno kontrolna točka, da so naprave med seboj kompatibilne.
Ko je ta pogoj izpolnjen se išče izboljšave s kabli."
Ambasador, 3.2.2013.
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Po Mar 11, 2013 6:03 pm

AK- komentar k prispevku Iščem glavo za 300-400 EUR. Je res mnogo mnenj, predvsem so mi všeč tista naj si član kar sam zgradi phono preamp...... saj to spada po rubriko saj ni res,.... pa je.

No, kakorkoli sestavite vaš analogni sistem ne pozabite nečesa, če razmišljate o LP ploščah na dolgi rok in sicer o obrabi oz. uničenju plošč. Če boste uporabili res dobro ročico in dobro glavo z dobro nastavitvijo, ki ima dober diamant ( kar mogoče res ni najcenejše) je to najbolj pomembno in zdravo za vašo zbirko plošč, navkljub slabšemu gramofonu ali phono vhodu.... ali vašemu audio sistemu. In le tako lahko že sedaj veselo kupujete plošče, ne da bi vas karkoli skrbelo pa naj bo phono vhod še tako slab- le ta plošč ne bo obrabljal ali poškodoval!!!!
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a VCC » Sr Mar 13, 2013 2:50 pm

AK- komentar k prispevku Slepo poslušanje sistema 700$/12.000$
Prispevajoči se spet vrtijo v enem in istem krogu in na mizo mečejo ene in iste argumente. Me je pa zares nasmejal naslednji stavek v komentarju:

(tretja stran, nomad) "Druga napačna prepostavka pa je, da sploh lahko delamo relevantne slušne A/B teste. Izhaja iz prevlada našega vida med čutili in enačenje le tega s sluhom ........ izpuščen del teksta ..... Vid nam pomaga interpretirati slušno informacijo in nudi pomoč pri zapomnjanju in klasificiranju slišanega."

LOL! No ta drugi del komentarja pa zmaga na lestvici zmagovalnih na AK. I rest my case. :lol: :lol: :lol: :lol:
LP; VCC
VCC
 
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Mar 13, 2005 5:28 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih: AK 130325

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Če Mar 28, 2013 9:05 am

AK- forumi in dodatni komentarji na temo ročic, vibracij, mas in zračnih ležajev od 25.3.2013:
Moj komentar:

Znanje ima svoje meje, medtem ko jih neznanje nima!
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a powermax » Če Mar 28, 2013 1:32 pm

Podpišem!
P.
powermax
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po Maj 30, 2005 7:44 am

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Pe Apr 05, 2013 2:19 pm

AK: 5.4.2013 Studio oprema vs. Hiend:
Vintagesonics:

Pohvala da se še danes da nekomu tako truditi, da poduči tiste ,ki jim tega znanja manjka. Kje je bil, ko smo delali prvo jugoslovansko ( v SL in SRB&HRV) avdiofilsko revijo leta 1978 in kasneje........?
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Pe Maj 17, 2013 12:32 pm

Branje in komentiranje prispevkov na AK forumu me ne preseneča več in o uporabnosti prispevkov pa le tale komentar na pisanje o letošnjem Hiend Munchen sejmu:

Na cca 7 straneh je cca 60-70 vpisov in le 3 je( če se ne motim), ki so sejem obiskali in o tem nekaj rekli. Ostali pa iz varne razdalje razpravljajo in kritizirajo sejem- pa to spada pod rubriko saj ni res, pa je! Oziroma me spomni na tisto znano avdiolisičino reklo: Saj je grozdje itak prekislo, potem ko ji ga tudi po matranju ni uspelo doseči!

In žal mogoče nekateri predvsem mogoče mlajši bralec dobi občutek, da ni vreden sejem obiska- pa je -in to še kako!

Letos ga je obiskalo cca 10% več ljudi kot lanskega- cca 16.500 ter število razstavljalcev je bilo približno enako: cca 360. Letos je bilo največ sob z dobrim zvokom do sedaj in 3-4je res top vrhunski zvoki in že za nekaj teh se je splačalo priti in plačati vstopnico! Kharma, Living Voice, TAD, pa še Rockport, Focal, Wilson, YG, Vandeersteen,.......ter mnogo drugih in manj znanih,.. cca 150 sob ali še več........

Top Audio Milano pa letos odpade!
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Sr Avg 28, 2013 3:40 pm

Branje in komentiranje prispevkov na AK forumu me ne preseneča več in o uporabnosti prispevkov pa le tale komentar na pisanje v rubriki: Gramofoni, ročice, glave,........

Kjer se v današnjem članku o antiskating silah, overhangu razlaga vzroke nastanka sil ter seveda tudi netočno razlago kdaj te sile nastopajo oz. NE nastopajo.

Biasa- vrtilne sile se ne moremo nikoli znebiti v šestilskih ročicah, RAZEN, ko je igla montirana tako ( če to tako izberemo, kar je v praksi seveda brez veze), da je nosilec igle montiran v ročici tangenta na brazdo- kar je možno le v eni poziciji, in istočasno je vrh igle v poziciji ,ki tvori pravi kot z tangento. Samo tedaj ročice ne vleče noter ali ven ( pustimo sedaj ob strani netočnosti izdelave plošče). V vseh ostalih pozicijah ročice na plošči nosilec igle ne bo tangenta na brazdo in smer sile igle bo delovala izven ležišča horizontalnega ležaja ročice, povzročala vrtilni moment( bias silo) ne glede pod kakšnimi koti, overhang, underhang, ipd je montirana odjemna doza.

V praksi so bias sile oz. antiskating precenjeni glede na vpliv na reprodukcijo in če vam igla pači nepravi antiskating ni vzrok temu, temveč vse kaj drugega.
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » To Nov 12, 2013 8:52 am

Avdio krompir

Prebiranje avdio forumov, kjer pisci pišejo o zvoku v posameznih sobah po avdio sejmih je zelo zanimivo in seveda daje tudi mnogo misliti. Kako so ocene zvoka istih sob lahko tako različne? Eni hvalijo, drugi grajajo isti zvok. Kaj je vzrok temu? Kako je možno, da so mnenja tako različna, če izhajamo iz tega, da poskušamo doseči naravno reprodukcijo zvoka akustičnih inštrumentov, kot jih lahko slišimo v dvorani? Ali imamo različna merila oz. standarde? Ali zato, ker imamo različne nivoje avdio sistemov, slušnih izkušenj, lastnih interpretacij kako naj bi se reprodukcija iz zvočnikov primerjala z živim zvokom?

Že v ozkem krogu skupine avdiofilov se velikokrat ne moremo zediniti kaj je najboljše in so si lahko mnenja zelo različna, pa čeprav te sisteme celo zelo dobro poznamo? Kako potem lahko res stojimo za oceno zvoka na sejmu in nekaj zagotovo trdimo, ker smo to takrat tam na hitro slišali? Se pa hitro lahko vsi strinjamo, da je bil npr. zvok v dvorani dober. Očitno tu ni potrebnega samopotrjevanja, ker avtomatično vemo, da je to pravilno. Se pa zalomi pri interpretaciji tega zvoka pri reprodukciji oz. kaj je najbolj pomembno, da se nam zvok iz avdio sistemov približuje le temu.

Mogoče je vzrok v tem, da smo vsi imeli različne zvočne izkušnje in živeli z različnimi avdiofilskimi sistemi, ki so običajno na začetku avdiofilskih izkušenj nižjega ranga in se sčasoma naučili razlikovati kaj je dobro in kaj ni. Ker pa je reproduciran zvok zmes kompromisov ponazarjanja živega zvoka, so verjetno nekateri kompromisi enemu poslušalcu bolj pomembni kot nekomu drugemu. To potem avtomatično vodi do različnih ocen zvoka.

Npr. da zelo poenostavim dva primera. Nekomu (A) je pomembno, da se čim bolj verno sliši akustična kitara ali ženski vokal, za kar mora sistem zelo pravilno odigrati srednje področje in bo majhen zvočnik lahko to lahko zelo lepo odigral, čeprav bo imel manj basov ali manjšo dinamiko ( kompromis z basi a zato boljše srednje tonsko območje ). Nekdo drugi ( B) pa najrajši posluša rock glasbo, ki bi zvenela brez basov zelo prazno, tanko in bo za to potrebno imeti večji zvočnik, kjer bo sicer vokal malce zamolkel( kompromis z srednjim področjem a zato ima boljši basovec) toda basi bodo dajali močan ritem glasbi.
Ta dva poslušalca bosta zagotovo izbrala različna sistema za poslušanje svoje glasbe. Tudi na sejmu ju bo verjetno navdušil različni sistem.
Seveda, če se ta dva poslušalca spoznata na dober zvok, bosta svoja opažanja napisala na forum, povedala svoje mnenje prijateljem:

A: »Tako dobro že dolgo nisem slišal Diane Krall v sobi 777. Kot da bi bila v sobi. Toda v sobi 666 so samo nažigali in je vse donelo, sem pobegnil po 30 sekundah iz sobe ven."

B: »V sobi 777 so predvajali neko avdiofilsko ploščo, vokal je bil čez celo sobo, glasbe pa nobene, dolgčas. Ampak v sobi 666, tam se je pa »rokalo« in sem poslušal celo uro: bas, bobni, el. kitara- ja kot bi bil Hendrix tam."

No in kakšno mnenje naj ima potem o zvoku po sobah bralec ali bralka takšnega foruma.

Ja, saj vem, porečete, vso glasbo naj igra dobro, toda npr. večja popačenja v srednjem področju bodo naredila zvok električne kitare lahko še bolj poln in boljši, a istočasno se bodo violine v orkestru drle in zvenele kovinsko in nesprejemljivo.
Zato je logično je da bo na oceno kvalitete zvoka vplivalo tudi kakšno glasbo imate rajši.


Če to prenesem na izkušnje s hrano ( ki je bolj pomembna kot glasba za preživetje), ki jo imamo v zrelih letih še vedno najrajši. Okuse, ki smo jih začeli spoznavati v rani mladosti in so se nam za vedno vtisnili v spomin (o tem sem govoril z mojimi znanci in se vsi kar strinjajo, da imajo podobne izkušnje).
Neka jed je za osebo A , npr. krompirjeva solata ( žmohtna.kis, olje, voda, poper… z veliko čebule in se jo je z žlico) nekaj najboljšega, ker je ostal ta okus vtisnjen v spomin še iz rane ali malo manj rane mladosti.

Toda osebo B taka solata pusti ravnodušno, ker zanj je ta prava krompirjeva solata zmešana le z majonezo, ker tako je delala mama v mladosti in je za osebo B še vedno merilo prave krompirjeve solate.

Tu tudi opisovanje okusov in prepričevanje enega ali drugega ne bo povedalo kaj je boljše.
Katera jed je najboljša se ti dve osebi ne bosta nikoli mogli strinjati.

Toda , če oseba A sreča osebo C, ki ji je ista ali podobna verzija krompirjeve solate zelo všeč, bosta kmalu debatirala po dolgem in počez o detajlih te solate ter kako jo je možno še izboljšati. In kako je bila vedno najboljša tista od takrat in danes niti ni več tako kot je bilo včasih, se bosta tudi hitro strinjala.
In če je slučajno majonezna solata všeč osebi D, bosta B in D hitro naredila krog ljubiteljev takšne krompirjeva majonezne solate.

Če sedaj vse te osebe gredo na sejem kulinarike, si bodo hitro vsi našli svoje najljubše krompirjeve solate…….in potem pisali o tem kako so vse ostale solate slabe, ne znajo pa opisati ,da so le drugačne.

In če vse te osebe poskusijo krompirjeve solato, ki je drugačna kot so jo vajeni, ker vsebujejo veliko sestavin,………. bomo dobili zelo različne ocene:
- Od tega , da je solata dobra a ima preveč majoneze in to ni ta pravo.
- Dobra solata a preveč vode in kisa in premalo majoneze in pri meni doma je boljše.
- Krompirjeve solate so bile zanič, ker je bilo v njem preveč krompirja.
- Preveč začimb, ki jih ne poznam in jih ne rabimo v takšni solati.
- Najboljša je bila tista solata, ki je vseboval vse sestavine a niso bile v pravem razmerju.


Danes imamo veliko ljubitelje dobre hrane, ki jim je še vedno najboljša domača hrana, ki so jo spoznali v mladosti in jim novotarije ne pomenijo nič in jih pustijo ravnodušne.
Imate pa ljubitelje hrane, ki so odprti za pokušanje različnih jedi, jih sprejemajo in jih podrobneje spoznavajo in si s tem širijo obzorje okusov in izkušenj in je za njih domača hrana dobra a malce dolgočasna. S tem ko spoznavajo različno hrano in okuse, si širijo paleto okusov in s tem mogoče tudi lažje ustvarijo mnenje kaj je zares dobro in kaj ni. Ja to so ljudje ,ki se mogoče najbolje spoznajo na hrano,svetujejo kaj je najboljše. A mnogim takšno svetovanje nič ne pomaga ali pomeni, ker se mnogi na to sploh ne spoznajo in nimajo s tem izkušenj.
Bogve katera hrana bi bila danes najboljša za nekoga ,ki je preživel otroštvo v restavraciji s tremi Michellin zvezdicami, nekdo drug pa z močnikom.


Če sedaj to » kulinarične primerjave« prenesemo na avdio, mogoče stremimo za tistim zvokom avdio sistema , ki nas je v mladosti prvič presenetil in se nam je vtisnil v spominu kot zelo močna glasbena izkušnja. Zato še danes podzavestno ali zavestno iščemo tak tip zvoka (s kompromisi, ki smo jih tedaj sprejeli). Nekdo je prvič slišal dobre base, drugemu pa se je prvič zdelo, da se v sobi nahaja pevka. Zato je tak tip zvoka, ki nas je prvič impresioniral postal naš tip zvoka, ki ga potem seveda poskušamo z izkušnjami še izboljševati.

Še danes mnogi mislijo, da so bile vintage komponente bistveno boljše kot današnje. Izkušnje iz mladosti oziroma prve izkušnje se nam zelo močno vtisnejo v spomin in tam ostanejo kot naša izkušnja ali celo referenca. Je sicer iz mladosti in to pod tedanjimi pogoji, kar radi pozabimo, ki pa zaznamuje tudi našo sedanjost in mogoče tudi zamegli naš občutek realnega ocenjevanja.

Zato seveda zaradi naših lastnih izkušenj ( recimo da smo oseba A) ne znamo realno oceniti čisto drugačnega zvoka avdio sistema osebe B in nas zato lahko pač pusti ravnodušne. Seveda potem svoje lastne izkušnje potrjujemo s krogom svojih avdiofilskih prijateljev, ki imajo podoben okus kot mi sami in potem to postane naša resnica, ki se jo potem širi naokrog med ljubitelji avdia in forumih . Ostalo seveda ni dobro in drugačen zvok ni pravi pristop do reprodukcije zvoka. Seveda ko ta krog( Ajev) trči na krog ljubiteljev druge izkušnje ( Bejev) se začne kreganje kaj je boljše in kaj je zanič. Rezultat pa je potem viden npr. na forumih, kjer je veliko prispevkov neuporabnih.


Seveda se pa moramo vprašati, ko nek zvok ocenimo slab zakaj tako mislimo, da je. Ali je zato ,ker je po naše res slab ali pa je le zelo drugačen po karakterju od naših predpostavk kaj naj bi bil za nas dober zvok? Ali je vzrok temu, da je to tip zvoka, ki ima za nas ravno tam največje kompromise, ki so za nas nesprejemljivi? Nekoga drugega pa ti kompromisi ne motijo in ga motijo kompromisi zvoka, ki ste ga vi ocenili kot najboljšega?


Imate pa seveda ljubitelje dobrega zvoka, ki so odprti za poslušanje veliko različnih sistemov, jih sprejemajo in jih podrobneje spoznavajo in si s tem širijo obzorje različnih zvokov in različnih kompromisov pri reprodukciji glasbe. S tem, ko spoznavajo različne tipe zvokov oz. reprodukcij glasbe, si širijo znanje kaj je možno in si lažje ustvarijo mnenje kaj je najboljše in najbolj pomembno pri reprodukciji glasbe.

Vsak avdio sistem nam daje zvočni kompromis žive glasbe. Na to se navadimo in nato , če želimo izboljšati zvok, ga iščemo v isti smeri navajenosti našega kompromisa in zato se vprašajmo zakaj nas nekateri sistemi pustijo ravnodušne ( vpliv kritike drugačnega krompirja), pa čeprav nam glasbo že pričara tudi čisto navaden prenosni radio.

Franc Kuzma



PS: Da se vrnem k hrani- mojega prijatelja ne prepriča nobena hrana, pa če je še tako dobra, ki vsebuje čebulo. Je ne mara iz mladosti in je to zanj prevelik kompromis, ki ga enostavno ne prenese. Da se vrnem na avdio- mojega prijatelja ne prepriča noben sistem, ki nima basov, ker je to zanj prevelik kompromis, itd…………………………………………………
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Re: Komentarji o prispevkih na drugih forumih

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Ne Jan 05, 2014 11:59 am

Kako razumeti prispevke na forumih, ko npr. nekdo napiše, da komponenta A nima dinamike in zveni umirjeno, nekdo drugi pa bo napisal za isto komponento, da ni agresivna in zveni naravno. Ja težka je biti odvisem od informacij od prispevkov na forumih.

Kar je za enega poslušalca pomanjkanje dinamike je lahko za drugega poslušalca pomanjkanje agresivnosti, ki jo ima lahko sistem, ki ima "dobro dinamiko". Kaj je sploh dinamika ( glasnost glasbe, zvoka, inštrumentov,.....?) je pa itak velikokrat napačno razumljeno pojmovanje.
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Prejšnja

Vrni se na HIFI 2005-2013

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov