Napisal/-a administrator2 » Ne Mar 07, 2010 10:05 am
E-vino
Nakup preko spleta je enostaven. Izbereš vino in pride na dom naslednji dan. Super, toda kaj narediti , ko pride slabo vino.
Dobiš tri flaške Simčičevega Dueta 2007, odpreš prvo za goste, ki bodo prišli zvečer že opoldne, poskusiš, rečeš, Ok, toda nekam čuden metaličen okus-verjetno bo dekantiranje do večera pomagalo.
Toda ob pripravi večerje malce pozabiš poskusiti vino in nato vseeno ugotoviš, da ni v redu- ni pokvarjeno v klasičnem smislu, toda poleg lepega polnega okusa ima čuden priokus( metaličen mi še najbližje opiše ta dodatek k aromi), kar ga naredi slabšega od okusa poceni vin. K sreči sem postavil na primerno toploto še drugo flaško,ter tretjo, drugega vinarja-Štekar-Brajda.
Drugi Duet je bil enak- zanič, potolažimo se potem le s Brajdo. Skratka večer je bil zaradi tega pokvarjen – po vprašanju spitja 2-3 kozarčkov( Riedel) dobrega vina.
Naslednji dan poskusim in okus se ni popravil- moje izkušnje so take, da včasih je vino potrebno imeti dekantirano vsaj 24 ur. Žal tokrat nič ni pomagalo.
Prvi delovni dan pokličem, povem moje mnenje , mladenka me posluša in začne s klasičnim pristopom, da različni ljudje, različni okusi, da do sedaj se še nihče ni pritožil, bla,bla, bla.
Dogovoriva se da bom eno odprto vino in še eno neodprto vrnil, oni pa mi bodo poslali nekaj
podobnega po njihovem izboru- ponudi mi Rdečo Karolino in se s tem strinjam.
Nakar me ponovno pokliče naslednji dan in mi začne razlagati o stroških pošiljanja, o tem, da bi moral vrniti tudi vino, ki je v Decanterju, da bi se moral osebno zglasiti,….. Jasno, da sem malce izgubil živce in ji dejal, da naj mi ne teži s temi problemi v ,mojem delovnem času ponovno, potem, ko so mi že itak pokvarili sobotni večer in naj mi vrnejo denar.
Nato dobim čez dan ali dva Dobropis, ki ga lahko potrošim pri njih!!!, Čez par dni vrnem vino in nato dobim klic od lastnika, ki me je začel spraševati v čem je problem z vinom- zopet v mojem službenem času. Na hitro ga odpravim rekoč, naj se pogovori z ženskim glasom, izpred par dni in naj mi že dajo mir s tem- človek se opraviči in pogovor zaključiva.
Poanta te zgodbe- jasno je da gre lahko stvar narobe- toda nato je to potrebno čim manj boleče reševati za stranko in ne za firmo.
Ali bom tam še naročil vino- ne! Grem raje v bližnji Mercator.
FK2