Napisal/-a kuzma2 » Po Jan 14, 2008 4:27 pm
Nekaj mojih utrinkov s sejma. Žal zaradi pomanjkanja časa nisem obiskal niti ene sobe.
Kot veste je Speciality Audio Show del CES-a in se dogaja v stolpnicah hotela The Venetian( tema Benetke). Za njim je Convention center kjer se dogaja glavnina sejma( zabavna elektronika). Neodvisno se dogaja drugje( St. Tropez& Alexis Park) še The Show, kjer je manj obiska, mirnejša atmosfera in seveda cenejša najemnina. Pred dvema letoma se je CES Audio preselil iz Alexis Parka v The Venetian.
Na sejmu je večina dogajanja v 29, 30 34 in 35 nadstropju stolpa. Zaradi promocije-predvsem nove ročice, sem bil ves čas tam, kjer sem zainteresiranim in predvsem raznim novinarjem in distributerjem razlagal osnove konstrukcije ter prednosti nove ročice Kuzma 4Point. Odziv in rekacije so bile več kot odlične.
No, prvo ročico smo že prodali na letalu( let Frankfurt-Las Vegas), nekje nad Grenlandijo nemškemu novinarju revije Stereo.
Vesel sem bil srečanja z Kuzma distributerji iz Koreje, Tajske, Filipinov, ter seveda Nemčije ter Norveške in Francije.
Komentar ameriškega zastopnika Scot Markwella pa je bil takoj po začetnem poslušanju sistema, da ročica deluje zelo lahkotno in z daljšim in daljšim poslušanjem je počasi ugotavljal, da ročica deluje res specialno .
Žal se večine imen ne spomnim, brskanje po karticah, pa je naporno in bom večino imen kar spustil.
Že prvi dan je prišel v sobo lastnik SIMAUDIA, poslušal XL&4Point in dejal- to moram imeti.
Nasproti nas je bila soba z Silent Running Audio in glavni konstruktor, ki igra tudi oboo ni in ni mogel zapustiti sobe, ker je bil tako naraven zvok.
V sobi sem srečal legendo pisanja o avdiju že iz sredine sedemdesetih let- IAR- Peter Moncriefa. Vsi smo se učili iz njegovih pisanj in še vedno izdeluje tudi audiofilske kondenzatorje. Tako, da mi je bilo v čast, ko je dejal, da sledi razvoj mojih izdelkov in da je njemu v čast, da me pozna, ker so izdelki tako vrhunskega ranga in konstrukcije!!!
M. Fremer je pozorno poslušal mojo razlago o ročici, poslikal in posel govor. Komaj čaka, da jo bo lahko slišal pri sebi.
V kratkem bo izšel test Stabi SD gramofona in je dejal, da je Stabi S testiral že pred cca 8 leti in se ne spomni, da bi gramofon bil tedaj tako dober. Rekel sem mu, Mike , verjetno mu tedaj zaradi cenovnega ranga nisi posvetil dovolj časa in to z dobro odj. dozo.
Fantje od Toneaudio so rekli, da morajo testirati to kombinacijo ,ki so jo tukaj slišali( črn XL) in da se jim zdi , da je to nekaj posebnega.
Dovolj o tem.
Mr. Nakatsuka, glavni pri ZYX nam je razlagal ,kako lahko ločimo ali je posnetek bil v originalu digitalen ali analogen.
Poslušajte posnetek in postavite dlani preko ušes, tako kot tedaj, ko hočete več slišati oz slišati tihe zvoke.
Če se vam zdi, da je zvok še vedno frekenčno podoben, je to analogni zvok.
Če vam zdi, da je tedaj manj visokih tonov- zvok je bolj zaprt in ima več spodnjega spektra, potem je to nenaraven digitalni zvok, ki bil uveden nekje v verigi od snemanja do vašega nosilca- četudi je LP. Poskusite.
V sobi smo imeli tudi Furutech izdelke. Preiskusili smo ravnalnik plošč in sicer vertikalno verzijo. Z njo se smejo ravnati samo plošče, ki imajo zunanji odebeljeni rob( večina plošč). EMIjev Holst smo po 4 urah skoraj zravnali popolnoma, in val je bil precej manjši in ročico ni metalo več navzgor.
Slišno smo tudi preiskusili zadnjo " traparijo" in sicer Demagnetizer plošč. Da, prav ste prebrali, to nima nobene veze s statično elektriko.
Poslušali smo LP Holy Cole pred in po 20 sekundnem tretmaju. Vsi so slišali razliko, da je bil bas bolj poln in definiran ter predvsem vokal bolj poln in manj mehansko zveneč- kupujem. Razlaga je ta, da črno barvo vinilu da ogljik, ki ima kovinske primesi, ki ob vrtenju plošče potujejo pod odj. dozo in pod vplivom magnetnih polj ustvarjajo motnje v tuljavah odj. doze.
Veliko ljudi me je vprašalo, kako se nova ročica primerja z tangencialno Air Line. Vsem sem odgovoril enako, ko sem pokazal na 4Point sem dejal: This is a very good tonearm!
Velik hit so bile tudi znamke izdane s strani Pošte Slovenije z motivi treh naših gramofonov. Še večji hit pa je bil Kuzma Strobi, ki je lepo deloval s svojimi "premikajočimi" se modrimi LED diodami, ki kažejo točnost vrtenja.
Konstruktor Jorma Design kablov ( Švedska) si je prišel ogledat črno verzijo XL gramofona, katerega je naročil za sebe.
Ob koncu vsakega dneva pa druženje z nekaj prijatelji in znanci ob kozarčku piva ali vina in nato na večerjo:
običajno v sosednji sobi Muse, kjer npr pade debata o sejmu pa o vinu ali politiki ali pa kar tako: Kevin Halverson( Muse), J.Barnes( največji dealer v Denverju), Gabi (lastnica Crystal Cable), Scot Markwell( Elite, bivši novinar TAS in glavni set up človek za Harry Pearsona od 1990 do 2003), Jeff ( Resolution Audio), Karl ( Plinius), moja malenkost in ostali.
Kar nekaj debate je bilo okrog konstrukcije novih zvočnikov firme Crystal Cable, katerih ohišje naj bi bilo iz pihanega stekla v obliki jajca.
Ob obisku človeka, ki stoji za Reference Recordings, je padlo vprašanje, kdaj zopet LPji- dejal je, še pred koncem leta.
Velik hit je bilo tudi "surf&turf" a o tem kasneje.
Zadnjič spremenil
kuzma2, dne Če Jan 17, 2008 3:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
FK