Napisal/-a DaretovaSenca » To Dec 20, 2005 3:06 pm
[quote="Rogouc"] Ko sem videl, kje je bilo posneto, mi je bilo vse jasno. Sv Jožef v LJ. Groza. Nekaterim se tisti zven zdi fajn, mene pa preveč spominja na cenene zvočne efekte. Eho enostavno preveč (bolj časovno kot količinsko) dominira v posnetku in tu se na žalost ne da naredit nič. No, lahko bi imel (ustrezno) polno cerkev poslušalcev (po možnosti tudi na koru, če je zbor stal v prezbiteriju), da bi nareguliral ustrezen eho, samo v tem primeru bi ti poslušalce morali dobaviti s kakega pokopališča, da bi ti ne kašljali, smrkali, in vse kar je takega. Če se že snema v prazni cerkvi, je bolje izbrati kako z bolj razgibano notranjostjo, lesenimi oltarji, masivnimi lesenimi tapiciranimi klopmi ki imajo tudi lesen dvignjen pod, keramična (namesto marmornatih) tla, ...
Rogouc
Izvajalci so sami izbrali lokacijo. Moral bi jih videti med ogrevanjem, kako so hodili po prazni cerkvi in peli in UŽIVALI. Mene ni dolgi eho nič motil, kvečjemu obratno. In če si prebereš tekst T.Potočnika boš opazil, da stvari pridejo in gredo v tišino. In ta eho je meni TO !!! Zvok se izgubi v "mestno" tišino.Filozofija? Ob večkratnem poslušanju g.Potočnika sem vsaj malo začutil tudi korale, ki so mi bili prej dokaj neznani. Pa saj sem jih poznal zvokovno, ne pa kaj več.
V HL sobi sem bil samo, ko sem vrtel posnetke in nekaj svojih CDjev. Neverjetno mi je bilo, ko sem na enem posnetku dobesedno videl pavke, posnetek z dveh metrov. Zvok je bil šokanten. Po drugi strani pa je moj jazzovski prijatelj ob poslušanji koncerta iz Maribora (Watts/Harris) skorajda opisal dvorano(mali oder Narodnega doma), čeprav tam še ni bil. Ob poslušanju posnetka Z.Kaučič tria pa je takoj pripomnil, da je Zlatko preveč preveč agresiven, kar v živo nikoli ni ! Ja, bobnar je igral pred steno in tudi prostor ni bil pretirano akustičen. Takoj sva dala gor Kaučiča na kranjskem Pungertu(na prostem), kjer pa je njegov zvok takoj spoznal.
So ti bili MBLi res všeč? Meni je bila prostorska slika pretirana. Ob poslušanju svojih posnetkov velikokrat opažam to pretirano povečevanje prostora, globine. Dokler ne veš, kako je bilo v realnosti in kako so bili postavljeni mikrofoni, je lahko to celo kul...
Včeraj sem v Gallusu snemal Papirniški pihalni orkester Vevče. Zanimiva izkušnja, komaj čakam rezultate.
iztok