Napisal/-a ak » Sr Jun 22, 2005 6:10 am
Jasno, se povsem strinjam, da mora biti membrana toga in lahka. Tu ni debate.
Vprašanje je samo, ali so prešani lističi lesa (temu bi lahko rekli morda večplastni furnir ali pa zelo tanka vezana plošča) res tako krasni za zvočniško membrano? In da se greš 20 let raziskav, potem pa izjaviš, da je treba les namakat v sakeju, da se da naredit membrano, je pa mal za :? .
Če je že v alkoholu haklc, bi jaz prej preizkusil kak laboratorijski alkohol, ki ga imajo verjetno v vsakem resnem raziskovalnem laboratoriju prej, kot pa sake. No ja, lahko da se motim. Kaj pa vem, kako deluje japonski audiofilski laboratorij. Mogoče ga pa non-stop veselo žingajo :D
Tudi nisem prepričan, da je ravno les (ne papir) tisti material, ki ima najboljše razmerje med togostjo in maso. Verjetno obstaja cel kup umetnih materialov, ki so v tem nekaj boljši (da ne bo pomote, sem štejem tudi papir, ki se uporablja v zvočniških membranah. Ta papir je verjetno tako obdelan z raznimi lepili, pa laki, pa trdilci...da z lesom skoraj nima več neke resne povezave - ali pa toliko, kot Armani z ovco).
No ja, šalo na stran (sicer me bo admin prestavil v "Avdio neresnosti"). Se pa vseeno sprašujem, ali je JVC res iznašel najboljši material za membrane? Nestrpno čakam, da jih bodo Avalon pa JM-Lab pa Thiel pa... skopirali.
lp
AK