Cenik dostavnih sluzb

avdio proizvajalci , avdio trgovine, samograditelji, avdio servisi,...zanimivi linki...
Vpišite kakršno koli zanimivo informacijo z kratkim opisom in brez dodanih komentarjev-ti naj bodo drugje, zato da bodo informacije bolj pregledne.

Cenik dostavnih sluzb

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » Po Jan 22, 2007 12:21 pm

Pozdravljeni
Mene pa zanima, ce bi se dal na temu oddelku napisat mal cenike posiljanja po Evropi. Namrec trenutno naj bi dobil eno 2kg stvar iz Nemcije, pa se mi zdi 30eur za postnino malo prevec, slucajno kdo ve kje bi lahko prisel ceneje skozi? Pravi da je preko DPD 25 eur, samo bi se moral peljati do DPD depota 20min v eno smer. Za ta denar dobim robo iz Amerike.
Mi lahko kdo svetuje?
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
 
Prispevkov: 106
Pridružen: To Mar 29, 2005 6:28 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Po Jan 22, 2007 1:16 pm

DPD je najcenejši v EU. Dostava pa je od vrat do vrat.

Pošta je sedaj zelo poenotila cone, dvignila cene pošiljanja paketov in je skoraj vseeno kam pošlješ- Evropa ali Azija.
Toda npr. 2 kg poslovni paket poslati v Nemčijo( EU) stane cca 22 EUR, kot navadni paket pa 16 EUR( in to ne glede na težo do 20 kg) in traja malce dlje.

Vse ostale hitre dostave so bistveno dražje.

Jasno pa je, da pri lažji pošiljki z DPD prevoz na 1 kg dražji:
2 kg cca 25 EUR
31,5 kg pa 32 EUR, kar je zelo poceni.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

OdgovorNapisal/-a PSD » Po Jan 22, 2007 11:22 pm

Jaz imam 3 zelo slabe izkušnje z DPD. In to od treh prejetih paketov.

Prvič ni bilo nikakršnga obvestila. Ker sem vedel da mi je bilo nekaj poslano prek DPD sem jim nergal toliko časa, da so priznali, da se jim paket že 10dni valja po skladišču, ker da kao naslovnika ni bilo doma. No ob osebnem prvzemu so obrnili štorijo in trdili da paket sploh ni zapustil skladišča in da kako da vem, da je bil pri njih ...

Drugič je bilo "obvestilo" (nek počečkan pildek kjer je bil celo nek uporaben telefon naveden - ampak spet nič za kaj se gre, od koga je pildek, kdaj je bil puščen, ipd) in potem spet 2 dni pregovarjanja z njimi, da se je na koncu izkazalo, da je bil paket fizično prelomljen na pol in da so se probali narest "neumne".

Tretjič ni bilo ne listka ne nič. jaz sem spet vedel, da mora nekaj prit - in ko po skoraj 1 mesecu ni bilo rezultata - sem prek Nizozemske (od ta mje bilo poslano) izvedel, da je paket že 16. dan parkiran v skladišlu v LJ - in to, glej no glej - v firmi DPD ... Potem sem se še eno dopoldne pričkal z njimi a je to res ali ne - na koncu sem ga šel osebno iskat in anšel artikel v kosih, ker je bil paket "zbrcan" ...

Tako da - DPD - NE HVALA!
En lep dan
PSD
mod
 
Prispevkov: 109
Pridružen: Če Jun 02, 2005 1:46 pm

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » To Jan 23, 2007 3:13 pm

HI
Zanima me ali si se kaj pritozil zaradi poskodovane robe, saj je vsak paket zavarovan. Sprasujem, ker imam tudi sam izkusnje, da sem preko njih dobil poskodovano robo in sedaj bi jaz rad odskodnino, saj ne morem stvari nekam dat popravit, kjer ni pooblascenega serviserja. Recimo ce bi kupil neko redko stvar, recimo violino in bi jo oni poskodovali, ali on sploh lahko kako drugace poplacajo kot z denarjem od zavarovalnice, tvoja odlocitev pa je kaj bos z denarjem. Meni so namrec rekli da naj dam zadevo popravit, brez kakrsnegakoli pisnega zagotovila, da bodo zadevo dejansko povrnili.
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
 
Prispevkov: 106
Pridružen: To Mar 29, 2005 6:28 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » To Jan 23, 2007 3:51 pm

Na splošno imaš dve možnosti- obstoja neka splošna vrednost zgornje zavarovalne vsote za paket ali pa se zavaruje posebej za posebno vrednost. Toda , če si sam slabo zapakiral in se je poškodovalo je eno, drugo pa je, če se roba izgubi.Toda v večini primerov se škoda povrne- običajno v vrednost izdelka. Seveda ,če se to dogaja pogosto- se bo nekdo vprašal zakaj se to dogaja. Nikoli pa to ne zajema posredne škode- npr. ker rezervni del ni prišel pravočasno in ima zato npr. letalo zamudo. Za take primere se mora zavarovati prevoznik sam.

Kar se pa tiče dostav npr. DPD in ostalih služb- tam se kurirji menjajo dnevno in je velikokrat odnos zelo brezbrižen. Kar se tiče dostave pa veliko služb zahteva kontaktno telefonsko številko prejemnika predvsem tam, kjer je prejemnik domači naslov in je logično, da dostava poteka v nekem normalnem delovnem času in ne tedaj, ko smo sami iz službe že doma.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

OdgovorNapisal/-a PSD » To Jan 23, 2007 7:45 pm

@trancedeejay: ja pri prelomljenem paketu se je šlo za robo za očeta, kjer sem bil posrednik. Ko je videl, da nič ne manjka, jim ni nič več zatežil.

Pri zadnjem paketu (mojem) je bilo pa tako. Ob prevzemu je deloval kolikor toliko OK. Mogoče malo pobutan paket. jaz sem podpisal in šel. vesel, da sem s totalno zamudo vsaj dobil darilo za NL. Ni da šlovek praznih rok hodi ;) Pa še sem bil precej na knap s časom.
Ko se je pa zadeva odprla, ja jezusmarijabohpomagej. kosovni material ne pa izdelek. embalaža poškodovana, sam izdelek večkrat polomljen, ipd. Sem malo boljep ogledal - čudežno so mesta poškodb sovpadale s "pobutanostjo" paketa. Mimogrede, zadeva je bila dobro zavita in zaščitena.
Sem videl, da piše na nalepki, da imam 7 dnevni reklamacijski čas. FINO! :)
No ker je bil v planu ravno vikend, sem se nameraval lotit tega po vikendu. Kapitalna greška. So se začeli izmotavati, da to velja predvsem če bi reklamiral in sploh ne prevzel. Pa da če pa že, bi moral pa takoj nazaj prit, ko sem videl poškodbe. SKRATKA BLABLABLABLA.
Ker mi je potem pošilhatelj ponudil, da mi povrne del vrednosti, sem se zadovoljil s tem.

@admine - točno to. Ko se pogosto dogaja, mora biti nekaj narobe. Pri meni se je skladiščnik malo zagovoril. Je rekel, da "tale kurir pa očitno ni dosti prida. imamo polno pritožb in reklamacij zaradi njega" ???
JA FINO! zakaj pa potem sploh še dela?
No najlepši del je, da dam vedno svojo telefonsko in še od vsake službe so me že ob prihodu pošiljke v SLO poklicali da smo se zmenili za dostavo, RAZEN DPD.

Skratka, jaz zdaj strogo poudarjam, da naj mi v SLO ne pošiljajo prek DPD. Čeprav tudi to ni ziher. Namreč ravno slednji paket je bil uradno poslan prek nacionalne NL pošte. Kako je potem prišel v roke DPDju pa noben ne ve. Moral bi priti prek TNT post tudi v SLO (ker ima TNT zdaj lastno službo na področju SLO).
Jaz sem spraševal tudi na Agenciji. Pa so rekli, da enostavno je postala konkurenca prevelika in si dobesedno "kradejo" pošiljke. Na vprašanje, ali bodo kaj ukrenili je sledila tišina.
En lep dan
PSD
mod
 
Prispevkov: 109
Pridružen: Če Jun 02, 2005 1:46 pm

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Sr Jan 24, 2007 10:08 am

Ob prevzemu pošiljke jo je potrebno pregledati in po potrebi narediti zapisnik o zunanjih poškodbah paketa, poslikati z digitalcem, nato pregledati vsebino in opisati in poslikati poškodbe. Včasih se nekatere poškodbe pokažejo naknadno- postopek ponoviti z zapisnikom, slikami in vložiti reklamacijo in potem seveda čakaš kaj bo?

Problem embalaže pa je sledeč, da je dostikrat vsebina premalo fiksirana v škatli in , da ne prenese padcev z višine oz. ko se težji paket naloži na manjšega in ga stisne oz pade nanj.

Staro pravilo- več nalepk na paketu: "pazi steklo" pomeni, da ga v skladišču dlje vržejo.

Pred meseci so nekje na poti od nas do Los Angelesa poškodovali nosilec merilne urice na Stabi XL stolpu( 10 kg). Ta iz valja "štrli" ven cca 2 cm. Ob ogledu slik smo ugotovili, da je paket padel na tla in je stolp potoval proti tlom ravno v smeri tega nosilca, prebil peno debeline 5 cm, prebil karton 5 slojni, prebil še dodatnih 5 cm pene in zunanji 5 slojni karton. Ocenili smo, da je padlo vsaj z višine 4-5 m na ravno najbolj nesrečno stranico. Sama škatla je bila nepoškodovana, vidna je bila samo luknjica cca 10 mm premera. No, tisti, ki ste bili v brniškem skladišču veste, da je sama najvišja višina polic tam še višja.

Vsi prevozniki imajo zavarovanje paketov in tisti k njimi rokujejo pač rokujejo čim hitreje in določen odstotek paketov se poškoduje in če je v letnih kvotah pričakovanih poškodb se za to nihče ne sekira.

Pred leti so mi na Brnikih delavci v skladišču odprli lesen zaboj v katerih so bili veliki SOUND LAB zvočniki. Toda ker je bilo veliko vijakov na pokrovu- cca 30 so se odločili za hitro odpiranje paketa- s krampom in to tako, da je nekdo kar zamahnil in zapičil del krampa v lesen pokrov in navrl. Ko sem to zvedel sem se zgrozil , saj ob pregledu je špica krampa končala mogoče 1 cm pred pokrovom.

Verjetno tisti fant-odpirač sedaj dela na DPDju.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm


Vrni se na POVEZAVE 2005-2013

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov