Napisal/-a kuzma2 » Pe Mar 18, 2005 9:46 am
Giro ali Tour " de" Avdio:
Če predpostavimo iz statistike ,ko ocenujejo kvaliteto, da je najboljše v pasu 10% , lahko predpostavimo sledeče:
V SLO je 2.000.000 prebivalcev.
10% je 200.000, ki ima neki reproduktor glasbe.
10% ima boljši reproduktor glasbe ali celo stereo-to je 20.000 ljudi.
10% ima HIFI sistem, je to 2.000 sistemov
10% od teh ima dober HIFI sistem- to je 200 sistemov.
10% od teh ima vrhunski HIFI sistem- to je 20 sistemov
10% od teh ima tisto kar pravimo- najboljše- to sta 2 sistema.
No, malce bolj resno:
Torej vprašanje nastopi, kdo in koliko jih je, ter na kakšni osnovi in izkušnjah, lahko nekdo realno ocenuje in kritizira dobre sisteme.
"vrhunsko hi fi " kolo:
Kako lahko npr. celo vrhunski kolesar realno oceni , kritizira ali sploh razume kolo ,ki ga vozi 5x zmagovalec Toura, če ga je vozil le 5 minut pa še to le mogoče na kakšnem sejmu, Armstrong sam pa 5 ali več let, katerega kolo se je v tem času stalno menjavalo in izboljševalo. (Sedaj pa rečete, zakaj on za primerjavo- zato ker ga večina tiskanih medijev in rezultati prikazujejo za enega najboljših kolesarjev. Bom preveril še internet, kaj tam pravijo? )
V avdio je to enak problem. 5 minut poslušanja takšnega ali drugačnega vrhunskega sistema, ko mogoče takrat celo ne igra dobro vas to, da ste zaznali kvaliteto in slabosti nekega sistema, še ne postavlja v pozicijo-sedaj vem vse! Revije in novinarji lažejo!
Toda nekateri kolesarji so vsaj spoznali kaj je vrhunski Giro, ko se je ustavil v Kranju in v Ljubljani , kar drugje po Sloveniji še danes zamerijo in kritizirajo , ker ne razumejo za kaj gre in pluvajo po organizatorju g. K.
Vrhunski avdio :
Velikokrat se vrtimo v istem avdio krogu ,ker enostavno nismo sposobni doumeti in razumeti za kaj pri vrhunski reprodukciji sploh gre- oziroma kaj to sploh je in se ukvarjamo z banalnimi stvarmi in sistem nam v resnici sploh ne igra bolje.
Če želimo kritizirati in ocenjevati vrhunske sisteme moramo z njimi zelo dolgo živeti, jih spoznavati in uporabljati. Spoznavati moramo zvok žive glasbe na koncertih ter o samem zvoku in reprodukciji razmišljati in primerjati kaj in kako in iz tega potegniti neke zaključke. Ni stvar samo v boljših visokih in basih , ampak boljši sistem nam enostavneje podaja glasbo čim bližje tistemu, kar nam želijo povedati skladatelj in izvajalci s svojimi igranjem na glasbene inštrumente. In to naj bo vodilo pri izboljšavah vašega sistema.
FK